Kjøpsbetingelser for kjøp på ubevisst.no

1. Partene

Selger: Alt i paint AS (organisasjonsnummer: 828576062), med adresse Nordre Mangen gård, 1930 Aurskog.
Kontakt oss gjerne på e-post nikolai@ubevisst.no eller telefon 922 05 089.

Kjøper: Den personen som legger inn en bestilling på ubevisst.no.
Når du fullfører et kjøp, inngår du en avtale med oss som reguleres av disse salgsbetingelsene.

2. Kjøpet ditt


Når du klikker «Kjøp», inngår vi en avtale. Du sier ja til produktet, og vi sier ja til å levere det til deg. Enkelte produkter er digitale, andre kan sendes fysisk. Leveringstid og format er avhengig av hva du kjøper – vi vil alltid spesifisere dette på produktsiden.

3. Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer mva, der det er aktuelt. Ingen skjulte kostnader. Prisene er det de er på kjøpstidspunktet, og vi gir ikke etter for pruting – alle får like vilkår.

4. Betaling

Vi aksepterer kortbetaling (Visa, Mastercard) og Vipps. Når du har betalt, får du en kvittering på e-post, og produktet sendes til deg så raskt som mulig.

5. Levering

Digitale produkter kommer rett til innboksen din med en gang betalingen er bekreftet. Fysiske produkter sendes innen 1-3 virkedager. Vi strekker oss langt for at du skal få produktet ditt raskt, men vi er avhengig av fraktselskaper, så vær litt tålmodig om noe skulle ta lengre tid.

6. Angrerett

Ikke helt fornøyd? Som forbruker har du rett til å angre på kjøpet innen 14 dager. Angreretten gjelder dog ikke for digitale produkter som allerede er levert – dette følger loven, så ikke skyld på oss! For fysiske produkter må du dekke returkostnadene selv, og produktet må være i samme tilstand som du fikk det.For å angre: Send oss en melding, så hjelper vi deg videre. En enkel e-post funker, bare sørg for å inkludere ordrenummeret ditt.

7. Reklamasjon

Hvis det er en feil med produktet (enten det er fysisk eller digitalt), si ifra innen rimelig tid, så ordner vi opp. Dette gjelder feil som oppstod før eller under leveringen. Bruk e-posten vår til å forklare situasjonen, og så finner vi en løsning – enten det blir en erstatning, reparasjon eller annet.

8. Personvern

Vi lagrer kun det nødvendige for å kunne gjennomføre kjøpet og holde deg oppdatert om ordren.

9. Forbehold om feil

Vi er bare mennesker, og det kan hende vi bommer på en pris eller har en skrivefeil på nettsiden. Skulle dette skje, forbeholder vi oss retten til å korrigere dette før vi fullfører ordren. Vi sier ifra om noe er feil og gir deg muligheten til å kansellere kjøpet hvis du ønsker.